Версія для друку Версія для друку

ОБІЙСТЯ МОЄЇ РІДНІ В АКВАРЕЛЬНОМУ МИСТЕЦТВі

Літо!
Гарний сонячний ранок, день і майже вечір, щоб дуже уважно, спостерігаючи навколишню природу в селі Суха, намалювати і створити на папері. Зазвичай планую з вечора, що, як і де я
буду малювати. Пригадую літо, тут, в селі і праця над етюдними творами, 2014-му році. Тоді багато було зроблено, хоча не описано для шановного читача. І цього року, нарешті, випала нагода тут в оточуючій зелені природи знову взятись за олівець, папір і легкість акварельних фарб.
– Василю, а над чим ви хочете закцентувати увагу читача?
– Я думаю, що для багатьох людей важливо, звідки вони, і де народилися. Отже, мені природа дозволяє показати себе на папері, де я народився і рідне обійстя моїх батьків. Тільки як нагода, беру матеріали художні, чудовий творчий настрій і швидко на сільську природу для мистецької праці. І це щастя. На фото увазі читача показано декілька акварелей, з ліва будинок і домашне хазяйсто моїх батьків, мого брата Івана грузовий автомобіль Газ-66, сестра Марічка, півник з курчатами, помаранчевого кольору літній будиночок. Це якраз весняний період травневого місяця. Далі – річечка – Токарський струмок «річка Красна»–після ранкового рясного дощу і
предмети на воді сільського життя. Також головні акварельні твори два, етюд знизу з права, це територія обійстя моїх дідуся і бабусі і частина будинків в селі і сільська природа. У верху з права на роботі зображено будинок і обійстя моїх батьків, а також частину сільської місцевості – над цією роботою я працював «з грабників». Краса даних куточків природи карпат – це натура, яка надихає людину на найрізноманітнішу творчість і повагу до дарів наших Карпатських гір.
– На двох ваших акварельних творах зображена невеличка панорама вашого села, яка послідовність дій і роботи?
– Щодо розміру, всі формати акварельного паперу невеликі, це А4 і А5. Спочатку олівцем роблю легкий начерк-силует, переднього плану будинків в даному випадку, дерева і природи на задніх планах – це є перший етап роботи. Другий, виконання роботи в кольорі. Процес роботи йде зі заднього плану. Це частина неба, простір і далечінь гір і силуети будиночків, промальовуються холодні тіні і трохи виходжу на передній план, детальну проробку, чи це будинок, дерево, людина, або домашня сільська худоба. Постійно набирається насиченість кольору, не втрачаючи легку прозорість виконання акварельної техніки. Дуже цікавий, хвилюючий, але приємний процес роботи і, звичайно, закінчена робота, яку може вже оцінити глядач. Але я дуже задоволетий
мистецтвом, тим, над чим працюю і творю. Звичайно, завдячую моєму навчанню в столичній школі, і практиці скульптурної пластики в середовищі «Наома» Української академії мистецтв.
Вивчаю і спостерігаю справжню, геніальну графічно-мистецьку творчість і любов до деталей в графіка-художника Георгія Васильовича Малакова. І окрема мистецька творчість дочки Георгія Васильовича, також художник-графік, пані Єлени Малакової, це вчителі і орієнтири мої в мистецтві.Найголовніше в мистецтві – це вчитель природа, творчість, спостережливість навколишнього світу. Що мене надихає на творчість, а все дуже просто: «Стаєш і робиш» , але з великою повагою над чим працюєш, інакше нічого не вийде. Отже, всім людям і моїм землякам доброго настрою і натхнення в житті до праці і творчості.

Михайло БОРЖАВСЬКИЙ

Ваш отзыв

Ваш коментар